KOORDINÁTOR/KA LEKTORŮ CIZÍCH JAZYKŮ
- v srdci Karlína
Na co se u nás můžeš těšit?
Především tě čeká obsazování volných termínů výuky našimi lektory a příprava rozvrhů pro nové lektory. U toho hodně e-mailuješ a telefonuješ a čas od času se s lektory potkáváš osobně.
Z 90 % se jedná o administrativní práci. E-maily, práce s tabulkami, a zase e-maily. Je potřeba znát dobře lektorský tým a mít přehled o jeho kapacitách a schopnostech.
Spolupráce a brief kolegů z lektorského HR k náboru nových lektorů. lektorské HR k náboru nových lektorů
Také na práci s interním systémem, kde se veškeré informace propisují pro kolegy, klienty a studenty.
Na spolupráci s ostatními týmy.
Co od tebe potřebujeme?
Zájem o administrativní kancelářskou činnost. Převážně budeš komunikovat e-mailem a telefonicky.
Perfektní znalost českého jazyka a výbornou komunikativní znalost angličtiny minimálně na úrovni B2.
Profesionální přístup, příjemné komunikační dovednosti a že si práci umíš zorganizovat na jedničku.
Poradíš si s nástroji G-Suite. V Gmailu máš pořádek, štítkování ti není cizí a Google spreadsheet je tvůj přítel.
Co ti rádi dáme?
5 týdnů na pořádný odpočinek.
3 sick days a den narozeninového volna.
Stravenkový paušál.
Flexibilní pracovní dobu, ale zastihnout tě musíme mezi 9:30-15:30
2× týdně můžeš pracovat z pohodlí domova na home office.
Pokud si spoříš na důchod, rádi ti k němu přidáme příspěvek zaměstnavatele.
Příspěvek na kartičku MultiSport.
Vzdělávání ve skupině EDUA Group zdarma – jazykové kurzy, manažerské kurzy, digitální vzdělávání.
Když doporučíš nového zaměstnance nebo lektora, odměníme tě bonusem.
Bonus tě čeká také za pracovní senioritu.
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Jediné, co nám chybí, jsi ty...
Zaujala tě daná pozice? Neváhej se na nás obrátit. Pokud máš účet google, můžeš vyplnit náš poptávkový formulář. Pokud tuto možnost nemáš, kontaktuj nás na adela.hudkova@eduagroup.cz.