KOORDINÁTORKA FIREMNÍ JAZYKOVÉ VÝUKY

JAKÁ PRÁCE NA TEBE ČEKÁ?

  • Staráš se o hladký průběh jazykových kurzů ve firmách našich klientů.
  • Telefonuješ, e-mailuješ a potkáváš se na schůzkách s klienty, studenty a lektory.
  • Vykonáváš nezbytný podíl administrativy – pracuješ s databází klientů, kontroluješ docházku studentů a faktury, zpracováváš pravidelné reporty o průběhu výuky.
  • Spolupracuješ s Key Account Managerem.
  • Dáváš si pravidelné schůzky u stávajících klientů a řešíš s nimi rozvoj spolupráce.
  • Komunikuješ s dalšími interními odděleními při zajišťování jazykových kurzů.

PRO TUTO PRÁCI POTŘEBUJEŠ?

  • Mít zájem o administrativní činnost a každodenní kontakt s klienty.
  • Profesionální přístup a orientaci na zákazníka.
  • Komunikační dovednosti na vysoké úrovni a výborné organizační schopnosti.
  • Vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu.
  • Touhu vzdělávat se a dosahovat cílů.
  • Perfektní znalost českého jazyka a znalost AJ min. na úrovni B2 (jazyk budeš aktivně využívat při komunikaci s lektory a klienty).
  • Uživatelskou znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint). výhodou je G-Suite.
  • Možnost nastoupit co nejdříve to jde.


Zaujala vás daná pozice? Neváhejte se na nás obrátit. Pokud máte účet google, můžete vyplnit náš poptávkový formulář. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujete nás na adela.hudkova@eduagroup.cz.