LIBRARIAN & TEACHERS SUPPORT v srdci Karlína

JAKÁ BUDE TVOJE NÁPLŇ PRÁCE?

  • Komunikace a uvádění lektorů a uchazečů do zasedacích místností.
  • Komunikace s účastníky kurzů, nasměrování do správné učebny.
  • Příprava a kontrola zasedacích místností, učeben na výuku.
  • Nákup a příprava občerstvení na workshopy, společné snídaně aj.
  • Péče o prostory kuchyňky, plnění/vyklízení myčky aj.
  • Doplňování kancelářských potřeb (papíry do tiskárny, tužky, fixy aj.).
  • Administrativa při zpracovávání zpětné vazby od klientů na lektory.
  • Vyřizování e-mailů od lektorů.
  • Výpůjčky/vrácení knih, výpomoc lektorům s tiskem/PC.
  • Zpracování objednávek knih od lektorů.
  • Komunikace s IT oddělením (nefunkční přihlašovací údaje do PC, případně tiskárny)
  • Komunikace napříč odděleními a ad hoc úkoly.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Maturitní vysvědčení máš doma v šuplíku.
  • Angličtina ti nedělá vrásky. Očekáváme úroveň B2+ - C1. Zkrátka, aby sis v klidu porozuměl/a s našimi lektory, kteří jsou rodilí mluvčí.
  • Že tě přesně taková práce, o které píšeme, bude bavit.
  • Jsi pečlivá/ý, spolehlivá/ý a nápomocná/ý.
  • Poradíš si s počítačem i bez IT podpory.


Zaujala vás daná pozice? Neváhejte se na nás obrátit. Pokud máte účet google, můžete vyplnit náš poptávkový formulář. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujete nás na adela.hudkova@eduagroup.cz.