HLEDÁ SE VEDOUCÍ pobočky v Hradci

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Postaráte se o celkový chod naší pobočky a také o dva kolegy.
  • Budete komunikovat s klienty osobně, telefonicky a písemně.
  • Komunikace vás čeká také s jazykovými lektory v angličtině.
  • Očekává se od vás koordinace výuky.
  • Čeká na vás práce s našimi interními systémy.
  • Zajištění kvality poskytovaných služeb na pobočce.
  • Další ad hoc úkoly, například komunikace s dodavatelskými firmami na úklid aj.

KOHO SI PŘEDSTAVUJEME?

  • Hotové středoškolské vzdělání.
  • Někoho, koho přesně taková práce bude bavit
  • Anglickým jazykem se dobře dorozumíte jak ústně, tak písemně.
  • Máte schopnost předvídat situace, organizovat a koordinovat, jste pečlivý člověk, který se práce nebojí a stres vám rozhodně vrásky nedělá.
  • Máte rádi lidi a nebojíte se zodpovědnosti.
  • Baví vás administrativní práce.
  • Jste typ, kterého krizová situace nevykolejí, ale naopak jí s klidnou hlavou vyřeší

Smlouva za zástup za mateřskou dovolenou.

Zaujala vás daná pozice? Neváhejte se na nás obrátit. Pokud máte účet google, můžete vyplnit náš poptávkový formulář. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujete nás na adela.hudkova@eduagroup.cz.