KOORDINÁTOR/KA FIREMNÍ JAZYKOVÉ VÝUKY v centru Prahy

JAKÁ PRÁCE NA TEBE ČEKÁ?

  • Staráš se o hladký průběh jazykových kurzů ve firmách našich klientů.
  • Telefonuješ, e-mailuješ a potkáváš se na schůzkách s klienty, studenty a lektory.
  • Vykonáváš nezbytný podíl administrativy – pracuješ s databází klientů, kontroluješ docházku studentů a faktury, zpracováváš pravidelné reporty o průběhu výuky.
  • Spolupracuješ s Key Account Managerem.
  • Dáváš si pravidelné schůzky u stávajících klientů a řešíš s nimi rozvoj spolupráce.
  • Komunikuješ s dalšími interními odděleními při zajišťování jazykových kurzů.

PRO TUTO PRÁCI POTŘEBUJEŠ?

  • Mít zájem o administrativní činnost. Tvoje práce se z 95% odehrává v u počítače a telefonu.
  • Profesionální přístup a orientaci na zákazníka.
  • Komunikační dovednosti na vysoké úrovni a výborné organizační schopnosti.
  • Vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu.
  • Touhu vzdělávat se a dosahovat cílů.
  • Perfektní znalost českého jazyka a znalost AJ min. na úrovni B2 (jazyk budeš využívat při komunikaci s lektory a klienty přibližně v deseti procentech svého pracovního času).
  • Uživatelskou znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint). výhodou je G-Suite.


Zaujala vás daná pozice? Neváhejte se na nás obrátit. Pokud máte účet google, můžete vyplnit náš poptávkový formulář. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujete nás na adela.hudkova@eduagroup.cz.