OFFICE ASSISTANT / RECEPTIONIST v centru Prahy

NA CO SE U NÁS MŮŽEŠ TĚŠIT?

  • Komunikace se studenty a lektory v cizím jazyce.
  • Organizování akcí pro naše zaměstnance.
  • Spolupráce s finančním oddělením - správa pokladny.
  • Péče o prostory kanceláře a zasedací místnosti.
  • Vyřizování pošty.
  • Příprava materiálů pro jazykové kurzy.
  • Komunikace s dodavateli (smlouvy, archivace dodavatelských smluv).
  • Hlavní recepce - komunikace s ostatními pobočkami.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Maturitu v kapse.
  • Mít zájem o administrativní kancelářskou činnost a každodenní kontakt s klienty a zaměstnanci (budete komunikovat e-mailem, osobně i telefonicky).
  • Profesionální přístup a orientaci na zákazníka.
  • Komunikační dovednosti na vysoké úrovni a výborné organizační schopnosti.
  • Touhu vzdělávat se a dosahovat cílů.
  • Perfektní znalost českého jazyka.
  • Anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni (minimálně B2).
  • Poradit si skvěle s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint). Výhodou je znalost balíčku G-Suite.


Zaujala vás daná pozice? Neváhejte se na nás obrátit. Pokud máte účet google, můžete vyplnit náš poptávkový formulář. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujete nás na adela.hudkova@eduagroup.cz.