PÉČE O KLIENTY A PODPORA PRODEJE manažerského vzdělávání

NA CO SE U NÁS MŮŽEŠ TĚŠIT?

  • Na komunikaci s lidmi zodpovědnými za vzdělávání ve firmách. Komunikace probíhá především e-mailem a telefonicky, příležitostně osobně.
  • Budeš se podílet na udržování a především rozvíjení vztahů se zákazníky.
  • Pro naše klienty budeš hledat nejlepší řešení v oblasti vzdělávání.
  • Na přátelskou atmosféru v rámci celého týmu.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Že pro tebe bude klientova spokojenost na prvním místě.
  • Baví tě administrativní práce a rád/a pečuješ o vztahy.
  • Máš proklientský přístup a jsi pečlivý/á.
  • Nebojíš se sám/sama rozhodnout a nést za své rozhodnutí zodpovědnost.
  • Poradíš si s počítačem i interními CRM systémy, ve kterých udržujeme všechny potřebné informace.


Zaujala vás daná pozice? Neváhejte se na nás obrátit. Pokud máte účet google, můžete vyplnit náš poptávkový formulář. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujete nás na adela.hudkova@eduagroup.cz.