PÉČE O KLIENTY manažerského vzdělávání v centru Prahy

NA CO SE U NÁS MŮŽEŠ TĚŠIT?

  • Na komunikaci s lidmi zodpovědnými za vzdělávání ve firmách a s účastníky našich školení. Komunikace probíhá především e-mailem a telefonicky.
  • Budeš se podílet na udržování a především rozvíjení vztahů se zákazníky.
  • Vyřizování příchozích hovorů od zákazníků.
  • Vyřizování e-mailů a zpracování přihlášek na kurzy.
  • Pro naše klienty budeš hledat nejlepší řešení v oblasti vzdělávání.
  • Na přátelskou atmosféru v rámci celého týmu.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Že pro tebe bude klientova spokojenost na prvním místě.
  • Baví tě administrativní práce a rád/a pečuješ o vztahy.
  • Máš proklientský přístup a jsi pečlivý/á.
  • Neděláš si vrásky, když se na tebe občas obrátí nespokojený klient (těch máme pramálo, ale může se to stát).
  • Nebojíš se sám/sama rozhodnout a nést za své rozhodnutí zodpovědnost.
  • Poradíš si s počítačem i interními CRM systémy, ve kterých udržujeme všechny potřebné informace.


Zaujala vás daná pozice? Neváhejte se na nás obrátit. Pokud máte účet google, můžete vyplnit náš poptávkový formulář. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujete nás na adela.hudkova@eduagroup.cz.