ASISTENT/KA v centru Brna (úterky od 9-14 hodin)

NA CO SE U NÁS MŮŽEŠ TĚŠIT?

  • Zpracování přehledů výuky, které slouží jako přílohy k fakturám pro klienty.

  • Podpora finančního a obchodního oddělení.

  • Práce s velkým objemem dat v interním informačním systému, zpracování reportů.

  • Skenování, kopírování a zakládání dokladů.

  • Zajišťování drobných nákupů na pobočku, pochůzky, pošta.

  • Komunikace s jazykovými lektory - zapůjčení učebnic, předávání dokumentů aj.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Maturitu v kapse.

  • Dobrou znalost angličtiny. Denní osobní / e-mailový / telefonický kontakt s jazykovými lektory.

  • Pečlivost a spolehlivost jsou tvé silné stránky.

  • Poradit si s PC i bez IT podpory.

  • Udělat si na nás čas především v úterky od 9:00 - 14:00 hodin, občas i vykrytí směn kolegyně v po, st, čt.


Zaujala vás daná pozice? Neváhejte se na nás obrátit. Pokud máte účet google, můžete vyplnit náš poptávkový formulář. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujete nás na adela.hudkova@eduagroup.cz.