KOORDINÁTOR/KA FIREMNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
Koordinovat a administrativně podporovat veškeré veřejné kurzy
Připravovat pozvánky, dokumenty pro klienty, tisk materiálů, příprava techniky, správa v interním systému, zpětná vazba od klientů aj.
Budete mít zodpovědnost za faktury od lektorů a zpracování podkladů pro mzdy lektorů.
Vyhledávání vhodných školících a ubytovacích zařízení.
Kontrolovat zpracované údaje a náklady v informačním systému.
Křížová kontrola výsledků a nákladů s finančním oddělením.
Komunikovat s lektory telefonicky, e-mailem, ale také osobně.
Pracovat s formátováním dokumentů aj.
V případě online konání kurzů budete pracovat s aplikacemi Zoom a MS Teams.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
Baví vás administrativní a organizační práce, rádi komunikujete po telefonu i emailu, umíte se soustředit na detail a máte zvládnutý time management.
Proklientský přístup.
Výbornou znalost českého jazyka (gramatické chyby jsou pro vás tabu!) a anglický jazyk vám není cizí (umíte mluvit, umíte psát).
Poradíte si s počítačem i bez IT podpory. Pokud umíte i s programy od Googlu, potěší nás to.
Vaše nápady budou mít hlavu a patu a jste za ně ochotni převzít zodpovědnost.