KOORDINÁTOR/KA FIREMNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ

CO U NÁS BUDETE DĚLAT?

  • Koordinovat a administrativně podporovat veškeré veřejné kurzy

  • Připravovat pozvánky, dokumenty pro klienty, tisk materiálů, příprava techniky, správa v interním systému, zpětná vazba od klientů aj.

  • Budete mít zodpovědnost za faktury od lektorů a zpracování podkladů pro mzdy lektorů.

  • Vyhledávání vhodných školících a ubytovacích zařízení.

  • Kontrolovat zpracované údaje a náklady v informačním systému.

  • Křížová kontrola výsledků a nákladů s finančním oddělením.

  • Komunikovat s lektory telefonicky, e-mailem, ale také osobně.

  • Pracovat s formátováním dokumentů aj.

  • V případě online konání kurzů budete pracovat s aplikacemi Zoom a MS Teams.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Baví vás administrativní a organizační práce, rádi komunikujete po telefonu i emailu, umíte se soustředit na detail a máte zvládnutý time management.

  • Proklientský přístup.

  • Výbornou znalost českého jazyka (gramatické chyby jsou pro vás tabu!) a anglický jazyk vám není cizí (umíte mluvit, umíte psát).

  • Poradíte si s počítačem i bez IT podpory. Pokud umíte i s programy od Googlu, potěší nás to.

  • Vaše nápady budou mít hlavu a patu a jste za ně ochotni převzít zodpovědnost.


Zaujala vás daná pozice? Neváhejte se na nás obrátit. Pokud máte účet google, můžete vyplnit náš poptávkový formulář. Pokud tuto možnost nemáte, kontaktujete nás na adela.hudkova@eduagroup.cz.