KOORDINÁTOR/KA LEKTORŮ CIZÍCH JAZYKŮ
JAKÁ PRÁCE NA TEBE ČEKÁ?
Hlavní náplní práce je obsazování volných termínů výuky našimi jazykovými lektory.
Telefonuješ, e-mailuješ a občas se s lektory potkáváš na osobních schůzkách.
Z 95% je to opravdu administrativní práce v kanceláři, čekají na tebe tabulky, statistiky a příprava podkladů na různé schůzky.
Práce s interním systémem, kde se všechny informace propisují pro ostatní kolegy, klienty a studenty.
Spolupráce s ostatními týmy, kteří komunikují s klienty a také s oddělením náborů jazykových lektorů.
PRO TUTO PRÁCI POTŘEBUJEŠ?
Mít zájem o administrativní činnost. Tvoje práce se z 95% odehrává v u počítače a telefonu.
Profesionální a příjemný zákaznický přístup.
Komunikační a organizační dovednosti jsou tvou silnou stránkou.
Touhu vzdělávat se a dosahovat cílů.
Perfektní znalost českého jazyka a znalost AJ min. na úrovni C1.
Uživatelskou znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint). výhodou je G-Suite.